Børneklubber


Børneklubber

Vi tror, at kristne børneklubber i børnenes nærmiljø er rigtig vigtige. I børneklubben er der plads til både leg, hygge, bibelhistorier, bøn og forskellige aktiviteter. Her kan børnene lære om Gud og møde folk fra lokale kirker. Børneklubber kan afholdes hver uge, hver anden uge eller en gang om måneden.

Carina, tidligere børneklubbarn, siger:

"Det gav mig en fællesskabsfølelse at være med i børneklub – en glæde i at udvise barmhjertighed og behandle andre mennesker godt. Selvtilliden og troen gav mig et personlighedsboost.”


 

Opstart af nye børneklubber

Bird_08.png

Børneklubber kan afholdes hver uge eller måned. Vi har lokale medarbejdere, som kan hjælpe med at starte nye børneklubber. Vi kan rådgive omkring de praktiske detaljer, hjælpe med indhold og undervisning. Vi hjælper gerne med i opstartsfasen og kan også i nogle tilfælde medvirke i de første uger eller måneder, indtil klubben er kommet godt i gang. 

Kontakt os for yderligere information

"Det har været sådan en velsignelse, at få lov at starte børneklub op sammen med Børn & Tro". Man mærker tydeligt, hvor stor en betydning det har at få hjælp fra nogen, som har prøvet det hele mange gange før. Uden Børn & Tro tror jeg aldrig, vi var kommet i gang! Tusind tak." Børneklubleder


Børneevents på abonnement

En måde vi kunne tilbyde vores hjælp til din kirke, er gennem en række månedlige børneevents – feks. 3, 5 eller 8 events i løbet af et år som en slags “abonnementsordning”.

Læs mere om børneevents på abonnement.


 
Bird_10.png

Materialer til børneklub

Vi producerer og sælger forskellige undervisningsmaterialer, der kan bruges i børneklubben. Se mere under gratis ressourcer og i vores webshop.